środa, 15 maja 2013

Bysiek gra

Jak zwykle mam zaległości. Tym razem nie wiem nawet dlaczego, bo mniej więcej co trzy dni chciałam Wam coś nowego przekazać, tylko zebrać się w sobie nie mogłam i ciężko mi było zdecydować o czym pisać najpierw... więc nie pisałam.
Teraz mam za swoje, bo pustkami blog zieje.

Nie piszemy jednak na ilość, więc nie szkodzi jakby
A Wy pewnie wybaczycie (przynajmniej trzeba mieć nadzieję taką)!

No więc żeby nie zaczynać od ponurych tematów, zaczniemy czysto wiosennie i cieplutko.
Choć kwiatków w ogródku nie mam, to i tak jest cudem po prostu że w ogóle ogródek mamy.... i rosną w nim (jak w większości ogródków) tuje, których nie ma co fotografować, bo są na razie liche i niewielkie. 
Kiedyś na pewno ogródek nasz zobaczycie.

Ale o tujach...
Kupowaliśmy te tuje jesienią jeszcze, no i mówię do pana, że potrzebuję chude a długie, a pan mi na to, że na ogół wszyscy chcą ładne, rozłożyste i niekoniecznie długie... no i pyta mnie:
pan - "jaki duży ogród pani ma na te tuje?"
ja - "sześć na osiem"
pan - "ara, czy hektara?"
ja - "hmmm.... metra!"
pan (brechtając śmiechem) - "to już rozumiem dlaczego mają być chude i długie... dobry wybór."

 No więc tuje są, ale zdjęć na razie nie ma, bo jeszcze modlimy się o jako taką trawę, która na razie nam kuleje... trawa... rozumiecie????
Kaśko (z NS) trawę mam marną... zazdrościmy Waszej, ale tylko ociupinkę


Najlepsze z wiosny jest to, że ciepło powinno być (teoretycznie przynajmniej). Dzieci na podwórko ciągną (u nas na pole raczej) i już w powietrzu wakacje czuć powoli. Nawet ja to czuję.
Z Olki na wiosnę wychodzi to co najlepsze w niej jest, czyli najlepsza siostra pod słońcem.
Nie mogę uwierzyć, skąd ona ma tyle cierpliwości do Byśka, jak świetnie daje sobie z nim radę i z jaką chęcią to robi. 
Na pewno jest w tym lepsza ode mnie w 100%. Bysiek na szczęście o tym wie, docenia to i kocha ją bardzo. 
Jestem szczęściarą że mam takie dzieci...

Pierwszy w życiu trening siatkówki dla Byśka


Pozdrawiam wiosennie, ciepło, serdecznie!





 

Brak komentarzy: