piątek, 5 czerwca 2009

Łódź - przymiarka w SOLu

W poniedziałek miałam ten długo wyczekiwany telefon z Łodzi, w sprawie przyjazdu na przymiarkę. Wyznaczono nam najszybszy termin i już jesteśmy po wizycie w SOLu.
Bardzo mnie to cieszy, bo jak wiecie nie mogłam się doczekać obejrzenia tych nowych ortez. Tym bardziej, że wiedziałam, że będą inne niż te, które obecnie Bysiek donasza, a które robione były w SOLu rok temu.
Bysiek, jak Bysiek. Był bardzo grzeczny, więc przymiarka przebiegała bezproblemowo i sprawnie. Z uwagą oglądał obydwa komplety ortez i sam nie mógł zdecydować, które podobają mu się bardziej.
Pani Madzia pozaznaczała na ortezach jakieś magiczne kreski i poleciłam nam zjawić się po pół godzinie na kolejną przymiarkę. Zjedliśmy więc śniadanko, bo wcześniej nie było okazji (z Rzeszówka wyjechaliśmy o 4.30, żeby na 9.00 być w SOLu).
O 10.30 była kolejna przymiarka i tym razem założyliśmy Byśkowi na próbę także buciki, żeby zobaczyć jak poradzi sobie przy balkoniku w nowym sprzęcie. I muszę napisać, że tak "na oko", to wydaje nam się, że zdecydowanie lepiej stoi. Przynajmniej na razie. Oby się nie okazało, że to tylko tak na początku lepiej, bo nowy sprzęt, a potem rozchodzi się i znowu gorzej będzie.
Ponieważ mieliśmy potem jeszcze jedną przymiarkę, a w międzyczasie pojechaliśmy do pobliskiego sklepu, żeby zobaczyć, czy nie mają pantofelków pasujących na nowe ortezki, to z Łodzi w drogę powrotną wyjechaliśmy o 14.

Najważniejsze, że byliśmy, załatwiliśmy to, na czym mi bardzo zależało i że w niedługim czasie powinno dotrzeć do nas zamówienie, a przynajmniej główna jego część. Bo na zamówione buty do ortez musimy jeszcze poczekać, aż z Belgii przyjadą.
Jestem z wyjazdu bardzo zadowolona i bardzo dziękuję pani Madzi, za wyjaśnienie wątpliwości, które dotyczyły zdecydowanie mniej zabudowanej ortezy niż poprzednio. Mam nadzieję, że nie byliśmy męczącymi pacjentami, choć zajęliśmy prawie cały dzień.

Oby ten sprzęt sprawdził się super na Bysiolkowych nogach....


Ciężka i pod górkę jest droga do SOLa...

darmowy hosting obrazków


Przymiarka

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Brak komentarzy: