poniedziałek, 7 lutego 2011

A jednak....  nie mogę się powstrzymać, żeby nie napisać kilku słów, skoro już jestem w sieci
Całkiem przypadkiem w zasadzie, bo przecież oficjalnie jestem wciąż w Sosnowcu na turnusie rehabilitacyjnym z Byśkiem, ale skoro już wyrwaliśmy się stamtąd na "przepustkę" to skrobnę coś, ale na razie nie będzie ani słowa o turnusie, żeby nie zapeszyć
Miałam spędzić spokojny weekend w rzeszówku, tymczasem całą sobotę i pół niedzieli przeleżałam w łóżku z powodu przeziębienia, które przywiozłam ze Śląska, a konkretnie podobno z Zagłębia (nie rozróżniam, ale tam podobno jest to istotne...).
Cieszę się, że przyjechaliśmy, bo Bysiek jednak bardzo tęsknił za Fasolą, choć nie pokazywał tego bardzo. Od dwóch dni, nie odstępował jej na krok...

Rozmowa tuż po tym, jak wjechaliśmy w piątek do Rzeszowa:

mama - "Bysiu, poznajesz gdzie jesteśmy???"
Bysiek - "Oooo ja!!!! To Polska!!!!"
mama - "Ha ha ha... Bysiek, w Polsce byliśmy cały czas przecież, ale pytam, czy poznajesz co to za miasto?"
Bysiek - "To Rzeszów"
mama - "No właśnie, a po czym poznałeś?"
Bysiek - "Eeeee po... zapachu!!!!"


W piątek na sali ćwiczeń pojawiła się ekipa aktualności TV Katowice (Igor KasiO na widok ekipy z kamerą powiedział "Co??? Znowu będą robić wywiad???"), która robiła wzmiankę o wprowadzonym 23% podatku VAT na turnusy rehabilitacyjne... uwierzylibyście???? Oczywiście mam na myśli podatek, a nie telewizję.
Nagrali naszych chłopców podczas ćwiczeń i mnie, jako wkurzoną mamę zbulwersowaną durnym pomysłem naszej władzy....
Polecam więc 12-stą minutę aktualności TV Katowice.     

Dziś czuję się znacznie lepiej (nafaszerowana jakimiś medykamentami z reklam), ale wyjścia w zasadzie nie było, bo przecież rano, znowu ruszamy w drogę.
A za tydzień mam nadzieję, pojawię się z nową notką i na pewno ze zdjęciami...
Pozdrawiam wszystkich serdecznie

4 komentarze:

Szyszka pisze...

Bysiek nasłuchał sie KAzika??:) "Polska,mieszkam w Polsce" :))
12 minute obczaiłam ty to sie do tej telewizji nadajesz,wiesz? :)
tak coś czułam ,że notka sie pojawi :) :P
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Kaju, za programy telewizyjne masz już na pewno sporo kasy :) czy podatek wat też wynosi 23%? :)
Pozdrawiam i życzę owocnej rehabilitacji dla chłopaków i miłego spędzenia czasu dla Was dziewczyny:)
kaja

KajaS pisze...

Aniu, tak zdecydowanie jestem medialna... zwłaszcza z wyglądu he he he :)
kaju, chyba nie wiesz, że ja tak "dużo" kasy dostaję na dziecko N od państwa, że nie muszę od "telewizorów" już nic brać... (inna sprawa, że nic dać nie chcą) :D
Całusy.

blanka91 pisze...

Ka musisz przyjść na angielski , bez Ciebie smutno.