piątek, 14 grudnia 2012

Koniec turnusu

Obiecałam sobie i aż uwierzyć nie mogę, że jednak przygotowałam te zdjęcia które chcę pokazać i faktycznie zrobiłam to jeszcze w Garbiczu. No prawie cud.

Podsumowując: jestem bardzo zadowolona z całości turnusu i z rehabilitantów (oczywiście nie wszyscy odpowiadali mi tak samo, ale nie mam wielkich zastrzeżeń). Warunki bytowe tym razem chyba bardziej mi pasowały niż ostatnio, być może dlatego że wiedziałam czego oczekiwać i nic mnie nie zdziwiło. Jedzenie na plus, bo i jakość i ilość w porządku, a atmosfera zasługuje na ogromny plus. Bardziej zżyliśmy się z rehabilitantami niż za pierwszym razem, pewnie za sprawą codziennych zajęć popołudniowych, a może po prostu zadziałała tu ta słynna magia zbliżających się Świąt

Jestem bardzo zadowolona z tego turnusu i mam nadzieję, że uda nam się przyjechać tu już na ferie zimowe w lutym...

A teraz już tylko fotki.
Na zajęciach:


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Popołudniami:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Widoczki zimowe

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


A tu z Adaśkiem... naszym nowym przyjacielem turnusowym

Image Hosted by ImageShack.us

Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy: