poniedziałek, 20 maja 2013

Okularnicy, czyli wizyta u okulisty.

Już od jakiegoś czasu czekała nas wizyta u okulisty. Kontrolna, taka dla świętego spokoju, żeby sprawdzić czy wzrok się polepszył, albo nie pogorszył, no i rutynowa - żeby sprawdzić dno oka.

Tym razem poszliśmy do innej okulistki, poleconej nam, z dobrymi opiniami i bardzo sympatycznej.
Oczywiście potwierdziła tą dość dużą wadę Byśka, choć zaznaczyła że wzrok mu się delikatnie polepszył. Jednak okulary i tak trzeba było wymienić na mocniejsze, po to żeby dostosować ich moc do faktycznej wady. Wcześniej Bysiek wciąż miał słabsze okulary, żeby silniejsze szkła nie były dla niego szokiem. Tak się podobno postępuje z wadami u dzieci.
Istotne - dno oka w porządku, czyli wodogłowie stabilne!

Mieliśmy więc wymienić tylko szkła, ale ponieważ Bysiek zdążył oprawkę rozwalić, to trzeba było zrobić całe nowe.... 
Zrobiliśmy nowe i to w dodatku dwie pary, ponieważ na wizycie pani doktor patrząc na mnie zapytała, dlaczego ja nie noszę okularów skoro "oko mi ucieka".
Lekko mnie zaszokowała (lekko, bo i ja zwróciłam uwagę na to, że ciut inaczej widzę), ale ponieważ już na miejscu byłam, to razem z Byśkiem zrobiłam sobie pełne badanie.
No i okazało się że i ja muszę nosić okulary. Na stałe. Minusy. Słabe, ale jednak, bo moje oko nie ma ostrości i jak się wyraziła pani doktor: "Ma pani to lewe oko takie.... lewe"
Wniosek prosty - starzeję się

I co dziwnego... po tygodniu w okularach widzę znaczną różnicę. To znaczy, jak je zdejmuję, lewe oko muszę jakby "wyostrzać" mocniej i dłużej, bo najpierw widok mam lekko zamazany. Jestem w szoku, że to zauważam, bo przekonana byłam, że takie słabe okulary niewiele zmienią.
A jednak.


My


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Uśmiech dla Byśka, bo on zdjęcie zrobił.....

Image Hosted by ImageShack.us


Pozdrawiam serdecznie!


6 komentarzy:

Unknown pisze...

jak byłam mała i mama doprosić się nie mogła żebym okulary nosiła.. to mówiła,że okulary dodają urody-a to chyba powszechnie znana ściema :D :)

-w każdym razie.dobrze wyglądacie;)
Pozdrowionka.

KajaS pisze...

Jaka kurczę ściema???
Zobacz jaka ja piękna od razu się zrobiłam :))

Unknown pisze...

nie widzę dużej różnicy :)

KajaS pisze...

No no.

Anonimowy pisze...

Od Aga:
Ładnie Ci w okularkach:-)
I to prawda, że w ciągu pierwszych miesiącach noszenia okularów, kiedy je ściągasz, wzrok musi się wyostrzyć. Sama to jeszcze niedawno odczuwałam.Teraz już to właściwie zanikło, więc i u Ciebie tak powinno być :-)

KajaS pisze...

Dzięki za komplement :)