czwartek, 24 maja 2012

Brazyliada Rzeszów - Capoeira

Ach co to za weekend był .
Zwłaszcza dla Olki, która od ponad roku trenuje sztukę Capoeira
Według mnie to ciężki i wymagający rodzaj sportu, ale cieszę się bardzo, że tak się Oli spodobał, że wciąż trenuje. Systematycznie się rusza, a siły i zwinności ma coraz więcej.
 Zapał do treningów bywa różny... czasem jest tak zmordowana (ale zawsze wtedy szczęśliwa), że następnego dnia po zajęciach ledwo z łóżka wstaje i na kolejny trening idzie już trochę się ociągając, ale czasem jeszcze w domu coś fika.
Na szczęście nikt jej do niczego nie zmusza i nie ma tam żadnej presji typu "musisz to i to, i być tu i tu". Pod tym względem bardzo nam to odpowiada. 

Ponieważ w jej wieku jest niewiele osób trenujących, to na początku była w grupie z dzieciakami 6-8 lat. Później jednak zmieniono jej grupę na starszą i teraz trenuje z młodzieżą, a nawet z dorosłymi. Wcale jej to nie przeszkadza, bo tam każdy ją traktuje jak "swoją" po prostu. Członek grupy, niezależnie od wieku. Bardzo, ale to bardzo mi się to podoba .

W weekend w Rzeszowie odbywała się Brazyliada (po mojemu warsztaty, albo spotkanie) podczas której w mieście organizowane były pokazy, ale też i trening dla chętnych. Dla grupy i gości (każdy kto trenuje Capoeira mógł przyjechać) już od piątku do niedzieli były treningi i Roda (czyli krąg który tworzą gracze, a wewnątrz kręgu dwie osoby prowadzą walkę).

Byłam, widziałam i wiem, że Oleśka jest dopiero na początku drogi tej sztuki, ale trzymam kciuki i wierzę w to, że wytrwa i za jakiś czas pokaże na co ją stać.


Trening

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Roda 

Image Hosted by ImageShack.us




Nawet Bysiek załapał się na zdjęcie

Image Hosted by ImageShack.us


Tu podobno baaaardzo zmęczona Olka

Image Hosted by ImageShack.us


Pozdrawiam serdecznie .



3 komentarze:

Anonimowy pisze...

O ja pierdziu!!!!!
Olka jestem z Ciebie dumna :)
K.

Marta pisze...

No, no, Ola! Fiu! Fiu!
Jestem pod ogromnym wrażeniem i cieszę się, że swoją energię tak fantastycznie pożytkujesz.
Buziaki.

KajaS pisze...

Olka bardzo Wam dziękuje Kochane Ciotki :) Jak jej powiedziałam, to aż się zarumieniła ;)
Całusy :)