środa, 25 maja 2011

Podsłuchane


Podsłuchiwałam ostatnio moje dzieci jak wymyślały sobie zabawę... Ola chciała zadawać Byśkowi zagadki z serii "Zgaduj z Czuczu" :

Bysiek - "Ola... w co będziemy się bawić?"
Ola - "Ja wymyślam, a Ty musisz zgadnąć, dobra?"
Bysiek - "Dobra, ale mi podpowiadaj"
Ola - "Zga..."
Bysiek - "Zga..."
Ola - "Duj.."
Bysiek - "Duj..."
Ola - "Z czu..."
Bysiek - "Z czu..."
Ola - "Czu!"
Bysiek - "Czu"
Ola - "No.... już wiesz?"
Bysiek - "Wiem, w Bionicle!!!!" 

Bysiek - "Mamo, dlaczego ja nazywam się Ksyś?"
mama - "Takie imię Ci wybraliśmy, bo nam się podobało"
Bysiek - "Ale psecies ja chciałem nazywać się Bionicle!!! I teraz musicie tak do mnie mówić!"

Inna sprawa, że moje dziecko usiłuje być dzielne jak Bionicle... stara się robić wszystko najlepiej, najszybciej i jak Ola mu powiedziała, że Bionicle na pewno wszystko jedzą, a nie grymaszą jak on, to też podziałało i na hasło, że ma być dzielny próbuje różnych rzeczy
Tak więc z pewnością z okazji Dnia Dziecka kolejny Bionicle dojdzie nam do kolekcji...

Łysy jest Byśka wujkiem, a Marka bratem. Jest trochę nieobliczalny, za co bardzo go dzieci kochają, na wszystko im pozwala (własnych dzieci nie ma) i spełnia czasem marzenia. Ale czasami tak strasznie potrafi irytować swoim uporem i zachowaniem dziecięcym, że szok.
No i podczas jednej sprzeczki z Byśkiem (Łysy specjalnie Byśka napuszcza, żeby ten się denerwował) Łysy usłyszał słowa prawdy:
"Łysy, jesteś taki niegzecny, ze na pewno nie dostaniesz nic na Dzień Taty!!!!"


Fotki zaległe jeszcze z Wielkanocy wrzucam.... bez komentarzy tym razem

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Chodzi lisek koło drogi... i zawsze coś upoluje
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

3 komentarze:

Szyszka pisze...

Dzizas,gdzie znalazłaś tak wychudzonego lisa?:|
Zaczynam szukać koszulki na Byśka...
skoro te Bionicle takie dzielne są..

oj ten Łysy .. ;)

KajaS pisze...

No właśnie tego lisa na... Ćwiklińskiej :)
A Bionicle są baaaardzo dzielne, "wies, najdzielniejse na świecie!" ;)

Szyszka pisze...

ze mną jak z dzieckiem,Zbigniew mówi i ma ;)